رادوینرادوین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

♥♥ رادوین ؛ جوانمرد کوچولووو ♥♥

خوشامد گویی

1392/12/22 12:07
نویسنده : مامان الهام
162 بازدید
اشتراک گذاری

        

  سلام دوستان به وبلاگ من خوش امدید.

 من رادوین کوچولو عشق مامان الهام و گل بابا امید روز جمعه دوم فروردین سال نود و دو ساعت

ده و چهل و پنج دقیقه صبح توسط خانم دکتر مهرانا قاسم خانی در بیمارستان کوثر چشم به این دنیا

گشودم تا زیبایی زندگیشان را صد چندان کنم.

مامان الهام و بابا امید تصمیم گرفتند خاطرات زیبای با من بودنشان را برایم ثبت کنند.

سال نو ...

نوروز 1392 عیدی متفاوت از سالهای پیش ، بهاری که برعکس سالهای قبل که تدارک سفر می دیدیم، در تدارک، آمدن مسافرمان بودیم . بغل مسافری که از سوی خدا می آید و هدیه او در این سال به ما خواهد بود(با ارزش ترین هدیه ای که تا بحال گرفته ایم).

رادوین عزیزم تو امدی و با آمدنت بهار امسال ما را صد برابر زیباتر و دوست داشتنی تر کردی.قلبماچ

عیدت مبارک دلبندمهورا

 

اینم چندین عکس از رادوین جان

  

  

  

  

  

 

                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کسرا
28 فروردین 93 10:02
عزیزدلم وبلاگ زیبایی داری پسر گلت خیلی دوست داشتنیه در پناه خدا شاد باشید به کسرای من هم سر بزنی خوشحال میشم با اجازه لینک شدی
مامان الهام
پاسخ
سلام ممنونم از لطفتون خوشحالم کردین