رادوینرادوین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

♥♥ رادوین ؛ جوانمرد کوچولووو ♥♥

20 ماه گذشت ...

1393/10/2 9:8
نویسنده : مامان الهام
229 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای شیرین من چقدر لذت بخشه وقتی می بینم داری کم کم بزرگ میشی ... با همه شیرینیها و دلبریهایت ... دیشب به بابا گفتم چقدر سال دوم زودتر از سال اول داره میگذره 

تفریحات این روزهای رادوین  اینه که صبح که از خواب بلند میشه سریع میره سراغ یخجال و اشاره به تخم مرغ و ... بعد از اون طبق معمول برای غذاخوردن باید بره جلو میز ال سی دی و بریز اینور و بریز اونور

یکی دیگه از علاقه مندیهات نقاشی شده شیرین عسلم یاد گرفته با مداد رنگیهاش نقاشی بکشه البته همون خط خطی و به قول خودش جوجو خخخ همشم از اا (اقا) جون میخواد بزارتش رو میز کار مادر خخخخ  میخواد به دودر (مادر) کمک کنه

 

تصمیم دارم از شیر بگیرمت ولی مامانی آخه نمیدونی چقدر برام سخته که بهت بگم دیگه نباید شیر بخوری اونم وقتی این همه وابستگی و احتیاج رو در تو میبینم دکترت به خاطر بی اشتهاییت خیلی اصرار داره که این اتفاق هر چه زودتر بیفته من هم تصمیم گرفتم هفته دیگه شروع کنم خدا خودش کمکمون کنه 

از کارهای دیگه روزانه ما اینه که میشینی روی پای مامان و با هم کلمات رو تمرین می کنم دیگه خیلی بهتر کلمات رو ادا میکنی شیرین زبون من هر کلمه رو با 2 3 بار تکرار میتونی شبیهش رو بگی و منو غرق در شادی کنی قند توی دلم آب میکنی وقتی دو تا کلمه پشت هم بکار میبری میگی اوما مه (مامان شیر ) و یا بابا ا اده(بابا اب بده)که شده برنامه هر شب

عاشق خونه سازی هستی و کامل یاد گرفتی در ضمن باب اسفنجی و هم خیلی دوست داری

 

یه بوس محکم به بابا جون امید

پسندها (1)

نظرات (0)