رادوینرادوین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

♥♥ رادوین ؛ جوانمرد کوچولووو ♥♥

الهی دلخوشی باشه پناهت ! 11 ماهگی عزیزم

1393/1/24 13:48
نویسنده : مامان الهام
184 بازدید
اشتراک گذاری

 

  

 پسر شیرین و نازم....رادوین مهربون و صبورم

 از کجا آغاز کنم ...

 که زمان چنان شتابان و بی رحم میگذرد که فرصت رقص و پایکوبی را از عقربه ها میگیرد. 

 کاش میشد زمان را در این روزها نگه دارم.

 در این روزهایی که تو به من لبخندهای بی دلیل و با دلیل هدیه میدهی .

  در این روزهایی که مدام صدایم میزنی.... ماما ... ماما

  در این روزهایی که مثل یک گوله ی برفی از گوشه ای به گوشه دیگر می چرخی ، سرک میکشی ، لمس میکنی و من مدام مراقبم که در سلامت باشی .

  دراین روزهایی که تلاش میکنی ازهرمانع و پلی ردشوی وآنزمان که موفق میشوی خنده ای ازسر شوق سر میدهی .

  در این روزهایی که با هر ترانه ای دست های کوچکت را به هم میزنی تا شادیت را با ما تقسیم کنی .

  در این روزهایی که لبانت را بر گونه ام میفشاری به نشانه بوسیدن !   و من ...

  در این روزهایی که چشمهای تیزبین تر از عقابت هر خرده ریزه ای را به دام می اندازد .

  در اینروزهایی که حتی فرصت نمیکنم خط نوشته ای از افکارم بنویسم تا یادم نرود این همه تازگی .

  در این روزهایی که آنقدر مشتاق یاد گرفتن هستی که از خواب نیمروزی هم آنچنان خبری نیست .

  در این روزهایی که هر جا میروم مانند جوجه اردکی دنبالم می آیی و آوبزان میشوی به امید آغوشم...

   و من میتوانم آیا از خط نگاهت بی تفاوت بگذرم ؟

  در این روزهایی که خسته از بی خوابی شب ولی زنده به لبخندت روزم شروع میشود .

  در این روزهایی که لثه های صورتی ات کم کم دارد رنگ میبازد و من چقدر نگرانت که مبادا آب در دلت تکان بخورد .

  در این روزهایی که هر ثانیه خدارا بیشتر حس میکنم و مادرم را قدر میدانم بی اندازه !

    رادوین مامان :

  از خدا ممنونم که همیشه گلچینی از بهترین ها را نثارم کرده ... 

                                           سپاس ای بیکران مهربان دوستم " خدایم ".

 

          

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)