رادوینرادوین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

♥♥ رادوین ؛ جوانمرد کوچولووو ♥♥

تولد بهترین بابای دنیا(هجدهم فروردین)

1392/10/2 22:32
نویسنده : مامان الهام
113 بازدید
اشتراک گذاری

 

2808 شکلک های زیبا برای تبریک تولد

امیدم وجودت زیباترین هدیه ای بود که خداوند مرا لایق آن دانست.

تــــــو

با تمام یکرنگی ات

دنیای مرا

پر از رنگ کرده ای...


مرد بی انتها مهربانِ من ، تولدت مبارکــــــــــــــــــ

 

 

چشمانت را برای زندگی می خواهم - پاهایت را برای همراهی و دلت را برای عاشقی - زندگی را در کنار تو - برای تو - و به عشق تو می خواهم - بدان خلوت دلم فقط آشیانه توست . تولدت را با هزاران شاخه گل تبریک می گویم 

ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه کردمقلب و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه درصدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پاس همه خوبیهایت برایت خوب بودن ، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو میکنم و برخود میبالم که همسر مهربان و صبوری چون تو را دارم که وجودت باعث آرامش من است ، همسری نمونه ، که در این مدت کوتاه ثابت کرده بهترین پدر دنیا خواهد بود.

قلب تو آمدی ز دورها ز  دور ها

             ز سرزمین عطر ها و نور ها    

                               نشانده ای مرا کنون به زورقی



                                                       ز عاج ها ز ابر ها بلور ها

                                                                        مرا ببر امید دلنواز من

                                                                                     ببر به شهر شعر ها و شور هاماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)