رادوینرادوین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

♥♥ رادوین ؛ جوانمرد کوچولووو ♥♥

بدون شرح ...

1393/1/23 15:04
نویسنده : مامان الهام
78 بازدید
اشتراک گذاری

                                       

  

 

 

 

 

                         

 

 

                       

 

 

                          

 

 

                         

 

 

                         

 

 

                                   

 

 

                                  

 

 

                               

 

 

                                

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان رامی
27 اسفند 92 7:15
سلام .خوبید . من از طرف شما یه نظر دریافت کردم بدین صورت : سلام خانومی ایشالا به زودی و سلامتی نینی تو بغل کنی منم فروردین 92 توسط خانوم دکتر مهرانا قاسم خانی پسرم دنیا اومد که از قضا بچم تو بیمارستان کوثر با یه دختر عوض شده نمیخوام استرس وارد کنم ولی باور کن دوستم اینو شما نوشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان الهام
پاسخ
بله عزیزم من نوشتم
مامان سونیا
28 اسفند 92 16:56
این عید پر از عطر دل انگیز خـــداست سرشار ترین آینه ی خــــاطره هاست نوروز خوشت همیشه رنگین با عـشق آراسـته با دلی که همراه خـــــداست پيشاپيش عيدتون مبارك باشه
علامه کوچولو
28 اسفند 92 17:17
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامان رامی
29 اسفند 92 0:00
سلام تو کدوم پست درباره عوض شدنشون نوشتی ؟
مامان رامی
1 فروردین 93 22:52
سلام خوبی ؟ سال نو مبارک برام جالبه که من میخوام اسم پسرم رو رادوین بزارم و دکترم و بیمارستانم با شما یکیه الهام کلی نگران شدم بچه ها عوض شدن مگه دستبند اسم دستشون نکرده بودن
مامانی درسا
2 فروردین 93 3:15
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی