رادوینرادوین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

♥♥ رادوین ؛ جوانمرد کوچولووو ♥♥

مرواریدت مبارک ...

1393/1/26 14:37
نویسنده : مامان الهام
138 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدا جونم ممنونم ...دیگه جدی جدی داشتم نگران میشدم ...

اخه مروارید کوچولوی پسرم تو صدفش قایم شده بود چشمک

چه سال خوبی اخ جووون خنده یه کم دعا کنم فرشته

خدایا انقدر چیزهای خوب به من دادی که هر لحظه و هر ثانیه هم شکرت را کنم کم است..رفیق روزای سخت و اسون زندگیم همراه همه روزایی که صدات میکردم و خیلی زود خودتو بهم میرسوندی اگرچه که خیلی سرت شلوغ بود دوست دارم... عاشقانه دوست دارم و میپرستمت که پرستش فقط مختص  وجود مهربون توست و بس....  البته بگما نه ازون مدل پرستیدنا که شبانه روز سر سجادت اشک بریزم ازون پرستیدنها که میخوام فدات شم که میخوام تا صبح بشینیم با هم گپ بزنیم من غز بزنم تو گوش بدی من نق بزنم ازون چیزا یی که ندادی تو بخندی که لابد نباید میدادم. ذوق کنم ازون چیزایی که دادی و تو بگی منتظر بقیش باش حالا حالاها... بخندی و بخندی...حالا دو  کلوم حرف جدی مثه اون بنده های خوبت باهات دارم که باهات لفظ قلم حرف میزنن....

خدایا در این ثانیه های سراسر رحمت همه کساییکه مریضن رو خودت شفا بده خدایا اونایی که دلشون غصه داره تو دوا باش و راه زندگیشون رو باز کن...

 به زندگی و مال و جان همه برکت بده سالی خوب پر از خیر و برکت پر از رزق حلال قسمت مردم سرزمینم کن

خدایا در این سال جدید راه روبرویی با سختی ها رو یادمون بده ...کمکمون کن نرنجیم و نرنجونیم..بزرگوار باشیم و ببخشیم ...دست خیر و بخشش داشته باشیم....زندگی رو سخت نگیریم...بهمون همت عالی بده تا  زندگی رو بسازیم و با مردمانت سازش داشته باشیم

پروردگار مهربونم  دلهامون رو بزرگ کن تا از نور مهربونی و بزرگی تو کمی بیشتر در دلهامون جا بدیم ..

یادمون نره که 365  روز دیگه بهمون هدیه دای تا دوباره دنیا رو ببینیم .. تا دوباره دلی رو بدست بیاریم ..تا دوباره کسایی رو از ته دل بخندونیم ..تا دست نیازمندی رو بگیریم .تا  به همه عهدایی که با تو بستیم وفا کنیم..قولایی که سر تحویل سال بهت دادیم..خدایا یادمون هست که گفتیم فرصت دوباره بده تا چه ها کنیم و چه ها نکنیم...

خدایا حواسم هست که ازت خواستم از سر تقصیراتم بگذری و ببخشی و فرصت بدی تا تو سال جدید دیگه تکرارش نکنم...

...خدایا یادم هست که  گفتم کینه ها رو دور میکنم و تو منتظری تا به عهدم وفا کنم....خدایا مهربونم یادم هست که قول دادم امسال تا میتونم خوب حرف بزنم قشنگ فکر کنم بنده نیک تو باشم...تلاش کنم و بسازم..غر نزنم بد کسی رو نخوام..حسادت نکنم که انچه که تو میدی رحمت است و ندادنت حکمت.

....وخدایا نگو حواست نیست که حواسم هست به هر انچه که دادی که سخاوتت بوده و  اونچه که ندادی چون خارج از درک و ورای فهم  من بوده...خدا جوون...سال رو ما میسازیم با دستای خودمون و با افکار روشنمون اما تو نیز  برای مردمان سرزمینم  سالی ساز  پر از فال و حال نیکو .. و خنده از ته دل ... رزق  روز افزون.افتخاری بلند اوازه و شادی بی حد و بی اندازه ............خدایا سال نو شد و بهار اومد زمین داره نفس میکشه ...طبیعت مژده نو شدن رو همه جا اواز میکنه خدایا تو هم حواست باشه که ما بنده هات چقدر ارزو داریم چقدر کار نکرده داریم چقدر راه نرفته داریم تو هم تا  جایی که تو دستو بالت امید و شوق زندگی داری تو دلمون بپاش که خیلی بهش نیاز داریم...

پسندها (1)

نظرات (0)