رادوینرادوین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

♥♥ رادوین ؛ جوانمرد کوچولووو ♥♥

در اغوشم...

1392/7/16 14:17
نویسنده : مامان الهام
106 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماهگی رادوین

بی گمان یک روز دلتنگ تو خواهم شد...

پسر کوچک و دوست داشتنی ام...رادوین مامان

که این روزها توی بغلم جا خوش می کنی...دست و پا هایت را می کشی تا خستگی از تنت بیرون رود و چشم هایت را ریز می کنی  و زیر چشمی نگاهم می کنی...

این تجربه ی بسیار لذت بخشی است که در بغلم لم بدهی و با لب های کوچکت صداهای بامزه ای در بیاوری و تند تند نفس بکشی....بعد پیشانی ات را به بلوزم بکشی و من بفهمم که بدت نمیاید که شیر بخوری.....بعد دهانت را باز کنی و بگویی هه هه هه.

رادوین

دوستت دارم جان دلم...

این تجربه ی خاصی است که در بغلم شیر بخوری

و به خواب بروی و من وقتی خوابیدی یواشکی ببوسمت...نگران اینکه موهایم تو را قلقلک ندهد و بیدارت نکند....و اینکه بخواهم همان طور در بغلم نگهت دارم...نگات کنم...بوت کنم...

بی گمان یک روز مستقل خواهی شد و من فرصت این اندازه در آغوش گرفتنت را دیگر نخواهم داشت....

برای خودم و برای تو اعتراف می کنم که من از احساس این روزها، از این در آغوش گرفتن ها، از این نزدیک تو بودن ها ...

 لذت می برم و لبریز از شکر و شعفم.

به دست آوردن آنچه را که ما آرزو داریم موفقیت است

اما.....


چیزی را که برای به دست آوردن آن تلاش نمی‌کنیم خوشبختی است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)