رادوینرادوین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

♥♥ رادوین ؛ جوانمرد کوچولووو ♥♥

سیزده ماهگی رادوینم ...

1393/3/12 22:05
نویسنده : مامان الهام
95 بازدید
اشتراک گذاری
 
سلام خوشگل مامان
 
میخوام از سیزده ماهگیت بنویسم...
 
اولین قدم پسر مامان
 
ملوسک من...رادوین جونم طی گذشت ده روز به خوبی قدم بر میداری گاهی اوقاتم میدوی خنده
 
درست همون لحظه ای که خوابیدی و من فکر می کنم دیگه وقتشه بزارمت توی تختت،

چشمات باز می شه و انگار ساعت ها بوده که خواب بودی و دیگه قصد لحظه ای پلک روی

هم گذاشتن رو نداری...عاشق داتس گفتناتیم ...داتس بوس

درست همون لحظه ای که باید بیدار باشی، خواب عمیق میاد سراغت...خطا

درست همون لحظه ای که پوشکت رو عوض کردم و با خیال راحت داریم با هم بازی می

کنیم، یه اتفاق تازه اون تو می  افته...

تازگیا خودت پوشکتو میبری میندازی تو سطل...میگی وی ویآرام

درست همون لحظه ای که فکر می کنم چقدر همه چیز آرومه، صدای گریه هات تا خود ابرا

بالا می ره...دلشکسته

درست همون لحظه ای که فکر می کنم زمام بچه داری تو دستم افتاده، همه چیز کن ف

یکون می شه...گریهاین غیر منتظره ها رو خیلی دوست داریم و همیشه لبخند رو روی لبامون میاره.

مامانی عاشق تو  و کاراته پسرم بوس

پسرم قدمهایت راسخ

گامهایت محکم

هدفت روشن

و دنیایت طلایی باد

 

نصف شب تو کمد رختخوابا میگی دد تعجب

لاک پاهاتو قربووون عزیزم ...

 

پسندها (2)

نظرات (0)