رادوینرادوین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

♥♥ رادوین ؛ جوانمرد کوچولووو ♥♥

عاشقتم ...

1393/4/7 1:57
نویسنده : مامان الهام
253 بازدید
اشتراک گذاری

                       

               

                               کچلبازی با مدارک باباکچل

رادوین جونم :  

چشمان تو را که از نهایت زیبایی و زندگی با من حرف میزند ، دوست دارم نگاهت را که ساده و معصوم در جستجوی کشف این دنیاست ، دوست دارم. دستان کوچکت را که لمس نرم طراوت کودکی است ، دوست دارم صدای شیرنت که تمام دلم را مینوازد ، دوست دارم قدم های تو را که چقدر آسان و راحت لحظه ها را در مینوردد ،دوست دارم رویاهایت را که همه زندگی در عظمت سادگی اش خلاصه میشود ، دوست دارم کودکم ، کوچکم! من تو را با تمام دلم ، از نهایت وجودم دوست میدارم .

قطره قطره شبنم عشق پاکت در وجودم   زلال مادرانه ای را باعث شد که تا کنون هیچ عاشقی انرا تجربه نکرده .........  خدایا بازهم از این موهبت بزرگ و کوچک نمایت  لبریزم کن و هزاران بار تورا سپاس .........

اگر می خواهی بدانی که چقدر عاشقت هستم دستان کوچکت را روی نبضت بفشار تا بدانی تا انجایی که امتداد دارد هرلحظه عاشق ترت هستم.........

رادوینم...

تنهاییت برای من...

غصه هایت برای من...

همه بغض ها  و  اشکهایت برای من...

تو فقط ...

بخند ....

برایم بخند...

آنقدر بلند تا دنیا هم بشنود صدای خنده هایت را ...

صدای همیشه خوب بودنت را....محبت

 اینم برای اینکه بدونین ناگهان چقدر زود دیر میشود.......

اگر فرصت داشتم فرزندم را دوباره بزرگ کنم
به جاى این که دائماً انگشت اشاره ام را به سوى او بگیرم آن را در رنگ فرو مى بردم و همراه با او نقاشى مى کردم
به جاى این که دائم کارهایش را تصحیح کنم
با او ارتباط برقرار مى کردم
به جاى این که دائم به ساعت نگاه کنم
به او نگاه مى کردم
سعى مى کردم کمتر بدانم و بیشتر توجه کنم
بیشتر با او دوچرخه سوارى مى کردم
و بادبادک هاى بیشترى را همراه با او به هوا مى فرستادم
از جدى بازى کردن دست بر مى داشتم و جداً بازى مى کردم
در چمنزارهاى بیشترى مى دویدم
و به ستارگان بیشترى خیره مى شدم
بیشتر بغلش مى کردم و کمتر سقلمه اش مى زدم
به جاى این که به او سخت بگیرم سخت تأییدش مى کردم
اول اعتماد به نفس اش را مى ساختم و بعد خانه اش را
کمتر درباره عشق به قدرت با او حرف مى زدم
و بیشتر درباره قدرت عشق

 

پسندها (1)

نظرات (0)